Laatulupaus

Tarjottavat liikennepalvelut

Yrityksemme tarjoaa aikataulunmukaista  pikavuoroliikennettä yhteistyössä Gold Line Oy:n kanssa reitillä Helsinki – Helsinki-Vantaan lentoasema – Lahti – Heinola – Jyväskylä – Oulu – Kemi – Rovaniemi sekä tilausliikennepalveluja Oulun ja lähialueen kuntien asukkaille.

Palvelumme on hyvää ja sen laatu tasaista. Asiakastyytyväisyys on  korkea. Polttoainetaloudellisuus ja ympäristöstä huolehtiminen ovat tärkeitä tavoitteitamme.

Palveluista sekä niiden muutoksista ja peruutuksista tiedottaminen

Tiedotamme reiteistä ja aikatauluistamme omissa painetuissa aikatauluissamme ja internetissä osoitteessa  www.v-alamaki.fi. Tiedot ovat myös Oy Matkahuolto Ab:n internetsivuilla ( www.matkahuolto.fi ).

Reiteissä ja aikatauluissa tapahtuvista muutoksista ja poikkeavista ajopäivistä tiedotamme omissa aikataulujulkaisuissamme sekä internetsivuillamme.

Matkaliput ja hinnat

Ajantasaiset tiedot lipputuotteistamme ja niiden hinnoista saa internetsivuiltamme www.v-alamaki.fi.

Hyväksymme maksuvälineenä myös Oy Matkahuolto Ab:n liput ja matkakortit, sillä poikkeuksella, että 1.7.2014 alkaen seutu-, kaupunki- ja työmatkaliput eivät toistaiseksi käy maksuvälineenä tässä vuorossa (www.matkahuolto.fi/fi/matka/lipputuotteet ja www.matkahuolto.fi/fi/matka/hinnat ).

Kuulumme Matkahuollon informaatiojärjestelmään.

Henkilöstö

Henkilöstömme on ammattinsa osaavia ja kokeneita asiakaspalvelijoita. Huolehdimme henkilöstömme ammattiosaamisesta monipuolisen koulutussuunnitelman mukaisesti.

Linja-autot

Pikavuorolla käytämme ilmastoituja linja-autoja ja pitkän matkan liikenteeseen parhaiten soveltuvaa nykyaikaisin mukavuuksin varustettua kalustoa.

Tilausajoissa käytämme ajotehtävän edellyttämää hyvää kalustoa.

Kuljettajamme huolehtivat matkustajien matkatavarat linja-auton tavaratilaan ja auttavat tarvittaessa matkan aikana muutenkin. Yksityiskohtaisempaa lisätietoa mm. vammaisten ja liikuntarajoitteisten mahdollisuudesta palveluidemme käyttämiseksi on saatavissa puhelinpalvelustamme.

Asiakastyytyväisyys ja palautteet

Tärkeä tavoitteemme on korkea asiakastyytyväisyys. Asiakastyytyväisyyttä mittaamme ajoittain busseissa suoritetuilla asiakaskyselyillä. Internetsivuillamme olevan palautelomakkeen ja asiakaspalautteiden avulla toivomme saavamme tärkeää tietoa toimintamme laadusta.

Kaikki palautteet käsittelemme välittömästi, ja asiakkaille vastaamme nopeasti. Korjausta vaativat toimenpiteet teemme viipymättä.

Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnasta aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvottelemme aina tapauskohtaisesti.

Asiakaspalaute auttaa meitä edelleen kehittämään palveluamme.